torsdag den 23. januar 2014

Hov, jeg havde nær glemt det.

Jeg lovede da at vise det fine gale sybord, som jeg fik i julegave fra mine piger i Ribe. Der er var en hel del fine ting og sager i bordet. Smukke knapper blandt andet , et par fine stykker stof og en masse strik inspirations blade. Der mangler et par håndtag på toppen, men der har jeg jo stadig en god portion porcelænsknopper fra Indien og der skal selvfølgelig sidde to knopper på mit lille fine møbel.
Min ret store samling af bånd og knapper skal have første prioritet i de stadig tomme rum. Hvad der ellers skal bo der ved jeg ikke endnu. 






3 kommentarer:

  1. Sjovt at se den, jeg har en magen til som min mor har haft og som min far har lavet et nyt understel til ;-))

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt Helvig. Mit bord vækker minder om mine søde piger og dit må jo altid minde dig om både din mor og far. Hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig det dejlige med sådan nogle ting ;-))

      Slet