mandag den 31. marts 2014

Et lyspunkt.

Øv bøv, stadig syg. Herpes i det vildeste udbrud jeg nogensinde har haft. Igen en tur til lægen. Videre til sygehuset for, at få taget en række prøver. Det ville passe mig rigtig fint, hvis de prøver viser et eller andet, som kan kureres med en lille pille og VUPTI kunne jeg blive rask igen.
Jeg valgte nu alligevel, at udstyre mig med desinfektions gelen og køre på lille strikke visit hos NIECEN. Altid hyggeligt selskab, men i dag også nødvendig adspredelse fra pokkers sygdom. På vej hjem fik jeg igen høj feber og svære mavesmerter.
Aftenen blev tilbragt på sofaen og der opstod intet mindre end to små lyspunkter. Det første var, at jeg nåede til aflukning af en lille trøje, som puuuuuhhhh, nu kun mangler et par ærmer. Den trøje har taget meget længere tid, end jeg bryder mig om.
Næste lyspunkt var, at DSB endelig lod mig købe orange billetter KBh/Århus og retur i maj, hvor manden og jeg kombinerer en forlænget weekend med en danse workshop. Jeg kender Århus fra mange besøg i byen og elsker især den gamle del, med de små gader med fine små butikker og caféer. Nu skal byen også udforskes på mad og aften hygge. 
Har nogen gode idéer til små hyggelige restauranter, fine vegetarsteder, listige vinbarer, hyggelige steder med intim koncerter, der hvor man SKAL spise frokost, det som SKAL opleves ol, så giv mig endelig nogle tip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar