fredag den 21. marts 2014

Fra Happiness til hovedløs.

I går følte jeg, at Happiness dagen strålede mod mig fra morgen til aften. Selv vejret var godt. Jeg nåede en masse praktisk arbejde. Burn out kastede os rundt, så sveden sprang og den efterfølgende danse café var den bedste i rækken ind til nu. 
Dagen der på, var lige som meget anderledes. Regn fra start. Den første omgang bygotto brændte på. Skraldeposen brillerede med to store huller og bygkorn über alles. 
Når man pt ikke får strikket det man gerne ville, er det da dobbelt surt at opdage, at man/JEG har strikket seksten lange pinde indviklet mønster for meget og bare må pille skidtet op igen. Ren tidsspilde. Hvordan det kunne ske fatter jeg ikke. Jeg har talt og talt og regnet og sat streger.
Nu er alle masker på rette vej igen. Der er lagt til side til ærmer og slået noget op og lagt sammen. Nu er det bare lige ud og det må jeg da kunne klare uden en international happy energi over nakken. 
En masse tasker er pakket. I morgen er det tidligt igang. Ind til tre timers dejlig dans og straks videre til Ribe hvor op til flere gode ting venter. Der venter desværre også en rengøring, men det er en helt anden historie. Weekend og gode mennesker forude. Afsted det går.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar