søndag den 30. marts 2014

På rekreation.

Stille og roligt bevæger jeg mig vist den rigtige vej, men hele tiden popper nyt op. Det nyeste er Herpes i næsen. I forvejen er jeg angrebet på munden, men selvfølgelig skal det da lige vise hvad det kan.
En søndag med bare en smule feber, træthed og alene hjemmme.....bom bom bom....så ryger man let ombord i tastaturet og får trykket på KØB. Jeg har lige bestilt lidt fine børne gaver her hos www.xoeinding.dk. 
I går gik turen til staden. Jeg skulle ud og det blev til seks timer i frit trav. DEN LILLE gad godt ledsage os de første timer og da han gik videre til festivitas i staden travede vi bare videre. 
Skønt vejr og en by som summede af liv. Halvmarathon gav stemning og rev folk ud af hulerne. Vi var vidt omkring, fra Søndermarken til Nørrebro og en masse der i mellem. 
I dag bliver jeg i hulen og plejer videre.
God søndag til alle.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar