fredag den 4. april 2014

Det lille mirakel.

Når jeg bliver syg, bliver jeg både tænke og handlings lammet. Måske er det sådan, at man ikke skal behandle sig selv, men lade andre se på sagerne med deres kølige overblik og bare læne sig tilbage og modtage den omsorg man kan få. Det sker altid for mig, at mens jeg er syg og feberen raser, kommer jeg ikke på en eneste idé i retning af de tips og råd, som jeg faktisk lever af, at give andre.
Nu er feberen lettet og straks bliver jeg handlekraftig igen. Jeg gik godt nok efter noget andet, men gik dog ud fra Helsekosten på Nørrebrogade, med den fantastiske SPENGLASAN, som jeg bare er SÅ ærgerlig over, at jeg ikke har grebet noget tidligere.
Heldigvis havde jeg vidner til det nærmest mirakuløse resultat jeg fik allerede efter to ganges brug af de healende dråber. 
I dag sidder jeg tilbage med et næsten usynligt sår på læben og et lille, lidt rødt og helt tørt sår på næsen.
Mangler du gode råd, tips og virkelig god behandling, kan jeg varmt anbefale Helsekosten på Nørrebrogade. De unge piger er dygtige, men bag det hele står The Master, som altid er fyldt med gode råd. Den mands viden er som en uudtømmelig brønd af viden. Der er man i gode hænder.



God kaffe i solen gør altså også godt.



I dag skal der plejes videre og trylles i køkkenet. Der skal laves lækkerier til lørdagens gæstebud, som både står på besøg af den lille grinende Amarkaner, som kommer og hilser på sin farmor. Senere skal der hygges, spises, drikkes, grines og danses med dansedullerne.
Skulle søndagen byde på tørvejr, kunne det blive dagen, hvor det nye krydderurtebed bliver anlagt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar