onsdag den 16. april 2014

Er det nu en modeblog ?


Nej det kan jeg klart afvise. Modebloggins har jeg hverken evner eller lyst til. Beauty boggin er vist heller ikke noget jeg kan tillade mig, at beflitte mig med. Men når man ser eller prøver noget som virker, må man da lige dele sin viden og begejstring med andre. PAI er et helt nyt brand i mit univers. Jeg har fået en maske til moden hud og en bodyoil af min "lille" svigerdatter. Hun er foruden så meget andet, behæftet med er helt ustyrligt vinder gen. Hun deltager i konkurrencer og hun er en af dem som rent faktisk vinder. Hun vinder meget og hun vinder lækre ting.
For nuligvandt hun de lækre PAI produkter og gav dem videre til mig som ekstra fødselsdagsgave. Tak for det siger jeg bare, for den maske giver seriøst min hud et boost af de bedre. Den glattet ud, opfrisker og giver god glød. Ikke for evigt, men i pæn tid. Bestemt et mærke jeg vil anbefale og afprøve mere af.
En gave spørger man jo ikke om prisen på, men jeg tror bestemt, st vi er ude i det overkommelige.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar