søndag den 27. april 2014

Laaaang lørdag.

Sol fra morgen til aften. Lørdag med plads til både praktiske gøremål og tur med "De små". Se det er sådan en dag gerne må være efter min smag.


Jeg nåede både en tur til Ringsted, for at konvertere mit gavekort til lækker uld. En tur på planteskole efter lidt nye farver til potterne. Et par timer i køkkenet, hvor jeg eksperimenterede med energikugler, flødeispinde med frugt og uden sukker, stenalderbrød med tranebær, humus og en stor portion af gode råvarer i ovn, som let kunne transporteres ud i verden.


Dagen sluttede med picnic i Roskilde med "de små". De har de bedste og smukkeste grønne områder lige i "baghaven". 
Efter picnic og lidt indsnusning af dagens sidste solstråler, gik vi tur omkring havnen og ud af de åbne marker og smukke omgivelser omkring Sct Hans Hospitalet. 
En latté blev der også plads til. 


Jeg nyder at de gider være sammen med os og springer med på de hurtige idéer og ikke mindst, at de altid gider at bevæge sig og komme ud i naturen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar