torsdag den 1. maj 2014

Så langt så godt.

Til min fødselsdag fik jeg både Begynder Yoga bogen og fint yoga tøj by Stella Mc Cartney. 


Jeg har gået til yoga, men aldrig på et hold hver uge. Jeg har gået til og fra hos en veninde med eget center. Nu skulle det være. Nu var jeg nået til, at jeg ville vide mere om yoga, både om det som foregår på måtten, men også noget om tankerne bag. 
Den yogabog har ikke skuffet mig. Jeg er stadig igang med den. Ind til videre læser jeg den kun. Fra ende til anden. Læser og tænker. Læser og mærker.
Og jo, jeg skal prøve lidt mere yoga og nu har jeg simpelthen meldt mig til et begynderhold over syv gange á to timer. I København og samme dag, som jeg danser der inde. Det bliver lange, men helt sikkert gode, kropslige dage, med plads til at geare ned og gøre plads til fordybelse. Jeg ser frem til det som et barn til første skoledag.




Jeg forventer noget med ro, tid til fordybelse, smidighed, afspænding og balance både fysisk og mentalt. Tror jeg har fundet den rette sted. 

2 kommentarer:

  1. Jeg kan kun anbefale yoga på det varmeste. Jeg er blevet afhængig :-)
    Kh Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har også altid været vild med yoga, men NU vil jeg igang mere systematisk og jeg glæder mig.

      Slet