tirsdag den 16. september 2014

Lidt nyt krea.

Når man selv mindst venter det, sker der somme tider en masse på kort tid.
Foruden en ærtesuppe, glutenfri gulerodsboller og peanutbutter cookies som skal serveres for dem som kommer til aftenens Strik Café, nåede jeg også lige at øve to danse og optræde for min mand med dem begge og når jeg nu var i gear, kom de første øreringe lige i kassen og i shoppen http://www.engle-gaarden.dk/21655423.
Jeg er selv rigtig godt tilfreds med de små eventyr. Det er jo ikke mig som laver guldsmede arbejdet. Der er jeg slet ikke, men det er mig som køber alle de små dele, mixer og matcher og samler og kreerer, skiller og prøver om igen, så derfor har jeg trods alt en del af æren og hvert enkelt smykke kan kaldes mit design. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar