mandag den 22. december 2014

Gaven efter eget hoved.

Endelig blev Olga færdig med gaven til sig selv. Skønt, efter en lang periode, med gave fremstilling og hemmeligheder. Endelig noget krea, som tåler dagens lys og som ikke skal gives videre til andre.


Både hest og prinsesse er noget så fine. Malet og dekoreret med både glimmer og pailletter.
Bagsiden er lige så festlig som forsiden. 


22 december er ved at glide fra dag til aften. I morgen hedder dagen noget med jul. Lillejuleaften. Dagen før dagen. Dagen før målet for manges længsler. Selv mangler jeg bare at købe et par ting i et par special butikker i morgen. Ellers er jeg klar til julen, som kan imøde ses i god ro og orden. Uden stress og husmoder pletter på kinderne. Jeg sætter mig helt roligt tilbage med en hæklenål og en kort overgang også med et par strikkepinde. Mest for sjov og lidt for alvor. Der er et projekt under opsejling. En lille opgave, som jeg satser på at kunne klare mellem jul og nytår. I må lige vente, før jeg delagtiggør og kaster om mig med en ny titel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar