tirsdag den 27. januar 2015

Stof & Stuff.

Så er der stof til både eftertanke, maver og til et par fremtidige gaver. 
Mønster til de sødeste Berberbukser str 0-3år og stof fra den århusianske stof butik Stof&Stuff. Har ved tidligere lejligheder besøgt den lille lækre butik, men heldigvis er de også på nettet og således altid kun et klik væk. Der er op til flere som nok kan forvente en lille gave i nær fremtid.

Bemærk lige det lille brev med the. Lækker PUKKA, øko med lemon. Var vedlagt stoffet, bare fordi. Tak siger jeg for den gode stil. 


Stof til maverne i form af Farmors lækre kugler. En større portion er blevet trillet i kokus og lagt i dåser, klar til levering. Jeg ved jeg bliver populær feks på Amager og så triller man gerne et par ekstra kugler. Opskriften eller noget i den retning, for jeg laver jo om når det passer mig, kan du finde under OPSKRIFTER.  Denne gang er der også mørk chokolade i. Af den mørkeste slags på 90%. Normalt holder jeg mig ellers til tørret frugt og en smule ren vanille som det sødeste indslag. Denne gang skulle det så være lidt anderledes og sådan er det jo som sagt med mine opskrifter. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar