onsdag den 28. januar 2015

Stræk heeeelt ud.....

Wauuuu så går det løs med yoga igen i morgen. Bortset fra, at jeg skal pokkers tidlig op og får en uhyggelig lang dag, så glæder jeg mig til, at komme igang med de gode stræk, dybe vejrtrækningen og fede meditationer igen. To timer og et kvarter er ren guf for både en stiv krop og en hjerne i evig vigør.  I morgen bliver lang, men fyldt med skønne rytmer, gode mooves og en masse sved på panden. Hele tre timers dans fordelt over dagen og i forskelligt tempo. Sådan kan torsdage være når de er pakket rigtigt. Det er jo om, at udnytte tiden når jeg er afsted alligevel. 
Der er også indlagt en god lang pause, med både tid til lidt mad, en kop kaffe og en gåtur med luft til hjernen. Jeg er sat op til løjerne og glæder mig. 

2 kommentarer:

  1. God yoga- og dansedag til dig, Stella. Jeg glæder mig, til jeg kan komme i gang igen. Kh Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg håber virkelig, at du snart er rask igen Lotte.

      Slet