fredag den 30. januar 2015

Super Power Benzin.

Når der skal brændes energi, skal der også være energi at brænde af.
I dag startede jeg dagen med blendtede bær, lidt Skyr, Chiafrø, loppefrø, Livets Olie, ren vanille pulver. Det hele blendes til en tyk grød som toppes med mandler og spises med ske som en kold , tyk grød. Der til et blødkogt æg, et stort glas vand og en kop god kaffe med skummet mælk.
Når min mave bliver fyldt op med så mættende og gode sager fra morgenstunden, holder jeg mæthed og energien meget langt op på dagen og samtidig glemmer jeg helt at jeg elsker sukker og alt hvad der er sødt. Samtidig er der gang i forbrændingen og jeg undgår den tunge og oppustede fornemmelse i maven. 



Når man nu er tanket så godt op, jamen så ville det vel være skørt ikke at udnytte den gode energi. Hvad finder man på? Jamen jeg snupper da lige en times dans med Dullerne i et øvelokale på Nørrebro senere på dagen. 
Så skulle jeg vist også være gennem motioneret til lørdagens tur til Herning. Formland messen vinker forude. Denne gang skal der ikke købes noget, så der står fri leg og ose på listen. Det vil jeg nyde sammen med manden, som vil gøre mig selskab.
Søndag ser jeg frem til masser af dans. Ikke af mig, men med mig som tilskuer. Der er igen Hafla i København. Hafla betyder fest og Hafla er altid en fest. En uformel fest, hvor alle kan komme og se dans under afslappede forhold. Alle kan optræde og alle kan komme og se på. Her er dans på alle niveauer og et engageret og interesseret publikum. 
Hafla er på søndag i Prismen  i Kbh kl 14-17. Kaffe og kage kan købes og pengene går til danse foreningen. Entréen koster 50kr når man ikke er medlem. Kom glad hvis du gerne vil underholder, inspireres, har interesse eller nysgerrighed til den Orientalske dans og musik. Måske ses vi? 

1 kommentar:

  1. Din morgenmad ser superlækker ud, Stella. Mums!
    Kh Lotte

    SvarSlet