fredag den 13. marts 2015

Meget anderledes tendenser.

Trods en skulder som skriger højt, har jeg næsten pakket to stuer og et køkken i kasser og samlet møblerne inde på midten. Jeg er gået til den. Har ikke sparet på kræfterne. Nu skulle det være. Hold nu op hvor har man mange ting og sager i sådan et hus. Nogen mere end andre og jeg er nok en af de værre. Sådan her skal vi så leve i hen omkring en måneds tid. Det kan sagtens gå, især når man ved, hvor fint, hvidt, rent og velduftende det hele bliver bagefter.
Jeg vil glæde mig til en mega reol, med plads til bøger og diverse, store nymalede flader. Møbler i nye farver og og en masse rent porcelæn, for der er godt nok meget fra gemmerne, som trænger til en stor vask. En vinduespudsning skal vist også ind over. Så klarer vi sagtens en måneds camping liv i eget hjem.

Sådan bor vi altså lige nu.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar