mandag den 13. april 2015

Meget tæt på.

Så kom der stole og en kæmpe lampe. Stolene er sat frem om bordet. Klar til aftenens Nørkle Café gæster.


Der var købt skind til ryggene, meeeen jeg tror det bliver en tand for meget til de spinkle stole.
De smukke hylder blev monteret lørdag og søndag kastede jeg mig ud i arbejdet fra morgenstunden.
Pakkede ud, vaskede af og satte op. Men ak ak, de ellers meget specielle ophæng var slet ikke stærke nok. Alt måtte ned igen. Manden afsted til et byggemarked og købe kedelige hyldeknægte. Nu sidder skidtet fast. Og jeg kunne starte forfra igen. 
Nu sidder hylderne fast og alt porcelæn er rent og på plads. 


Der mangler nu kun en elektriker og de sidste sjove ting, som jeg selv skal lave. Enden er nær og tiltrængt. Jeg glæder mig virkelig til for alvor, at indtage mit hjem igen.
Bemærk lige retro skraldespanden. Total smart til tomme poser, som før fyldte en del på den dårlige måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar