mandag den 11. maj 2015

Farveleg.

Se sådan noget krea her, er da lige noget for mig. Vand, maling, røre lidt rundt, dyppe et lille karton kort og vupti, har jeg starten på de fineste og meget personlige kort. Der skal lige laves lidt mere gear på dem, men det går dælme tjep.


Sådan må krea projekter meget gerne være for en utålmodig sjæl som mig.
Maling og kort har jeg købt hos Husflid, hvor jeg også har fået en masse tips og triks.http://husflid-kbh.dk
Det var jo lige præcis det jeg skrev om, at vi skal værne om vores små dejlige perler. Vores special butikker, hvor de glad og gerne øser ud af deres kæmpe special viden, men ok, så skylder vi altså også lige, at købe materialerne samme sted. 
Hils lige fra mig, hvis du suser afsted til Husflid med det samme. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar