søndag den 17. maj 2015

Fra skrot til slot.

Dagen stod på barnedåb. Erik blev barnet døbt. Et smukt og sundt barn, som klarede den laaaange kirketid i ret stiv arm. Det var ikke præstens skyld, at nogen af kirkegængerne i dag var vågne efter den alt for lange sludder for en sladder. Måske ikke netop hendes skyld hvis jeg snart melder mig ud af klubben, for anden gang i mit liv, men hun vil da være endnu en sten i skoen som trykker fælt.
Efterfølgende diskede dåbsbarnets forældrer op med en overdådig og super lækker menu, hvor der intet manglede i hverken kvantitet eller kvalitet. 





Parrets smukke hjem, er mit eget barndomshjem, som jeg med et mildt ord vil betegne som forvandlet fra ren skrot til smukkeste slot. Her taler vi om så lækker stil og sans for smuk indretning og klassisk indretning, at det nærmest skriger i tandhalsene. Her er ikke bare strøet blær ud med rund hånd, bare for blærens skyld. Her er bare valgt lækre materialer og tænkt over tingene og derefter udført arbejdet med sikker sans for godt gedigent håndværk. 





Drengen fik et hav af fine gaver, men igen,var der lige en lille fin sag som stak ud. Faster, min NIece, hende i ved med den lækre blog og skide gode smag, diskede op med en gyngehest i mandens eget design og håndværk. Lignenede hest kan købes på hendes webshop. http://kjrschmeling.bigcartel.com/products


Og så var det jo også dagen, hvor jeg fik overrakt min lille fine taske, som jeg havde vundet i Niecens GiveAway. Åhhhhh for en ulykke. Den lille smukke sag, var simpelthen fire cm for lille til min telefon. 



Den søde Niece forbarmede sig, og har nu lovet mig en ny større taske inden turen går til NY.
Jeg håber jeg kan gøre gengæld en dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar