lørdag den 2. maj 2015

GiveAway som man ikke må gå glip af.

Mon er der skulle være nogen, som jeg ikke har fortalt om min Niece til? Hende, som har fodret mig med alle mine fedeste accessories som feks små punge, tasker, keyhangers og den lækreste taske, som er syet efter mine mål, idéer og ønsker. Hun er en kvinde med hjertet bankende for det gode håndværk, lækre materialer og den virkelig gode smag. Hun arbejder med skind, men intet er umuligt for hende, så har du gode idéer som du ikke selv kan lave, er hun helt sikkert værd at spørge.
Kristine er hendes døbenavn. Kjær&Schmeling er kunstner/brand og blog navn. 
Lige nu lokker hun med en über lækker GiveAway. Oven i løbet med valgmuligheder og nærmest intet arbejde. Gå ind og deltag. Hun skuffer ikke. Nyd hendes blog. Hendes flydende sprog og lækre sager. Få et kig til hendes liv, som leves på landet med en kreativ mand med hænderne skruet ret godt på og en lille lækker unge som kaldes Splinten. Der ude på landet dyrkes kreativiteten i flæng med grøntsager og gode økotanker. Der laves mad og bages i hjemme bygget stenovn. Gå selv ind og se mere. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar