søndag den 10. maj 2015

Hvor heldig er man så lige.

TJeg som går rundt og siger, at jeg aldrig vinder i noget som helst. De ord vil jeg i dag æde i mig med en stor forsølvet ske. Husker nogen mon stadig Niecens GiveAway? Huskede i mon at deltage? Huskede i, at gå ind og besøge hende og se hendes über krea lækre håndværk og design? Og var i mon lige så imponerede som jeg? 
Nå men i dag var så udtrækningsdagen,men havde jeg faktisk glemt alt om, for jeg vinder som sagt aldrig noget. Gæt lige hvem som vandt i den Give Away.
Vær aldrig et sekund i tvivl om, at inde hos den Niece, går alt til på lovlig og ærligste vis.
JEG vandt. Hendes mand trak mit nummer i bunken. Jeg vandt.
Og jeg har valgt en skuldrrtaske i kernelæder, som skal elskes så meget, at den vil være imprægneret i kærlighed hele dens levetid. Den taske skal hænge på min skulder når turen går til NY. Jeg skal vise de Amerikanere hvordan en rigtig taske skal se ud.
Da jeg jo som sagt ikke er forvent med at vinde, er jeg heller ikke bekendt med en vi ders reaktioner. Måske er det helt normalt. Måske var det fordi det var Niecens GiveAway og måske var det noget helt tredie som fangede mig, men jeg må indrømme, at jeg blev så glad, at mit hjerte svulmede, jeg fik en klump i halsen og lidt våde øjne. Jeg følte mig heldig og udvalt. Den taske er der helt sikkert ikke skrevet det sidste om her på siden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar