mandag den 4. maj 2015

Så er det officielt.

Jeg har jo listet rundt med en stor hemmelighed meget længe. Nu kan den siges højt, for nu er den officiel og ude i den store verden. Jeg stiller op til DANISH OPEN BELLYDANCE 2015. 
Jeg stiller op i kategorien Duo/Groups sammen med min dansedulle Jennie Cuevas. Sammen går vi under navnet SADIKAT, som er arabisk og betyder noget i retning af venskab/veninder. 
Vi optræder d 14.11.15 i Glostrup hallen. Man kan købe billetter på Billetnet fra NU. Gør det endelig. Vi har brug for støtte og støtte betyder meget mere, end folk måske lige tror. 
Foruden os, er der virkelig gode deltagere fra mange steder i verden. Her er dans af virkelig høj klasse. Vi taler professionelle  og semiprofessionelle deltagere. Jeg har været der som tilskuer to år og kan meget anbefale det. Her er både dans i selv konkurrencen, lækker musik, fed stemning, forrygende bazar og til sidst er der shows med dagens dommere, som er blandt de bedste dansere i verden. Tohundrede koster en billet og selv om det selvfølgelig også er penge, vil jeg påstå, at du får fuld valuta for pengene. Dørene åbnes kl 15 og showet/konkurrencen går igang kl 17 med slut kl 21. 
Der er også konkurrence om søndagen og workshops om fredagen, så der er virkelig dans at få hvis man er til det. 
Den her side, var ret vild at se.


Selv om jeg har vidst det længe, er i fuld gang med en masse tanker og handlinger, så var skridtet med at tilmelde os STORT og grænseoverskridende. Nu er det officielt. Jeg ved, at "alle" nu ved det og den giver godt nok en lille kugle i maven. Når det er sagt, er det jo også knald fedt, spændende, lærerigt, erfaringsgivende, stort og hvad ved jeg, men ok, lige nu har jeg brug for, at se den side en ekstra gang. Er det virkelig mit navn som står der? Og ja,det er det altså. 
Håber vi ses i Glostruphallen 14.11.15


Ingen kommentarer:

Send en kommentar