tirsdag den 2. juni 2015

En flyvende start med totalt nedsmeltet slutning.

Tænk jeg gjorde det. Sprang ud af sengen og kastede mig ud i løb. Bare et lille et, men løb gjorde jeg da. Skidt med længden, skidt med farten, bare pulsen kommer op. Pulsen som skal arbejde på den positive side med mine lunger. 
En morgen smoothie. Ind med dagens levering af lækkerier fra Årstiderne og afsted igen. Morgen yoga, som åbner kroppen og sindet op. Her arbejdes også med lungerne og alt tæller i mit regnskab. 
Et par glade klienter og så ud af døren endnu engang.
Vi er nogle stykker, som har tigget os til oprettelse af et improvisations hold på danseskolen. Det her vi så fået. Med både lektier og en masse teori. Sent på dagen, hvor hjernen ikke kører i højeste gear og rytmer og musikforståelse er ikke af den nemmeste slags indlæring i mit hoved i forvejen. Jeg lytter og tager ind og ind i mellem er der noget som dæmrer. Finger cymbaler på absolut begynder niveau går lige an, men at bevæge kroppen samtidig giver problemer. He he, her har vi fået vores sag for.
Efter sådan en lektion er min hjerne nedsmeltet og kan kun til nød klare, en kop kaffe og to pinde på et strikketøj, før den automatisk siger godnat. 
Og sommeren lader stadig vente på sig. Regnen har været dagens flittige gæst. I morgen....siges der.....ok, vi får se. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar