torsdag den 18. juni 2015

Gaveregn.

Eller mere nøjagtig gaver OG regn. 
Vel hjemme igen, skulle jeg igen inkassere en oplevelses fødselsdagsgave. Kanal rundfart og frokost i Nyhavn,møbler lavet om, til kaffe og kage i Torvehallerne, frokost på Kalaset og lidt vandring i regnen. Når giveren er gravid og besværet og udfordret i sit bækken, må alle tilpasse sig. Jeg tilpassede mig gerne og oplevelsen lige god til lands, som den nok havde været til vands.
I dag er det så den store spændende valg dag. Igen en dag med regn. På nær en gå aftale, passer det mig fint, at være inde. Jeg vil øve dans og eller følge slagets gang på tv. Løbet ligger tæt denne gang. Manges fremtid ligger i en masse stemmeres hænder. Jeg kan gøre mit til, at vende Danmark i den retning, som jeg  synes er den rigtige både for mig, jorden, mine børnebørn og deres efterkommere. Andre synes noget andet. Vi har heldigvis ret til, at mene hvad vi vil her i landet. Jeg håber blot på, at alle som kan, vil benytte deres ret. 
God valgdag til alle. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar