mandag den 1. juni 2015

Når der pludselig er masser af tid.

I dag havde jeg dansedag, med indbygget toogenhalv time pause. Med sol er den slags intet problem. Jeg nappede simpelthen lidt mere motion, i form af en god lang gåtur. Assistens kirkegården byder på en masse smukt for øjet, ro og plads til fordybelse. Sådan et sted, hvor tankerne af sig selv begynder at flyve. Hvor luften lige som er fyldt med alvor og tid til, at finde ned i et andet gear. 


På et par timer kommer jeg vidt omkring og får tænkt mange tanker. 
Men mennesket lever jo ikke af åndelig føde alene, så da sulten meldte sig, fik jeg endelig besøgt GRØD i Guldbergsgade. Grød uden gluten, kogt på soyamælk var et oplagt valg for mig. Topping af æbler, jordbær og mandler. Et virkelig dejligt måltid, som slet ikke lagde sig så tungt som det kunne lyde.


Perfekt til et grød elskende menneske som mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar