fredag den 12. juni 2015

Solenergi.

Endelig kom solen. Der skal nok komme regn, blæst og kølige dage, men lige nu....lige nu er solen hos os og lige nu, skal vi bare nyde den. Nyde solens smukke lys og fantastiske energi. Solen fylder vores batterier op med energi og gode vitaminer.
Jeg er igen i Ribe. Landede i går og nåede en god gåtur med min dejlige gaven her fra. På sådan en tur får vi både rørt os og vendt hvad der rører sig i byen og i hver af os og i vores fælles skat, mit barnebarn, hendes datter. Aftensmad spiste vi sammen gør vi gik hver til sit.
I dag stod jeg op til mere sol. En løbetur omkring Slotsbanken, hvor jeg lige fik hilst på Dronning Dagmar som passer på den gamle borgs rester. 
Hjem til morgenmad i solen. Kaffe i solen. I dag skal det meste af dagen leves i solen. Jeg bil ikke gå glip af selv den mindste stråle. Ukrudt er der også her og det er heldigvis også ude i solen, så der vil jeg tilbringe noget tid, så her igen bliver fint i den lille gårdhave. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar