tirsdag den 28. juli 2015

Den nyeste lille hjemmerøver.

En lille røver. Tidsrøver. Har indtaget huset. Jeg har længe ligget i krig med en gammel pc som ikke sådan bare lod sig åbne eller dirrigere rundt med. Hvis man gang på gang køber en billig pc som max lever maksimalt to år, lod jeg i går mig selv overbevise mig selv om, at nu var tiden inde til, at jeg skulle kaste mig over en MAC. 
Jeg plejer at have gode hjælpere til pc'en. Sådan nogle hajer, som kan guide selv pr telefon. Nu kastede jeg mig ud i helt ukendt land. Også for mine livliner. "den Lille" går dog friskt i d i sagen og udforsker sammen med mig. Vi leger, roder og forsøger og en skønne dag er jeg vel MAC bruger gor alvor. Lige nu er det lille Bambi på usikre ben på isen.
Hvad man ikke dør af, bliver man stærk af siger nogen.
Jeg dør helt sikkert ikke af det her, så jeg må blive en drøn stærk MAC bruger. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar