tirsdag den 14. juli 2015

Foto sessions.

På et hængende hår, måske og måske i god tid, fik vi endelig afsat tid til fotografering af den tykke mave, den vordende mor og storesøster. Lille søster skal jo også have billeder af sig selv inde i mors tykke mave.
Jeg skød løs fra hoften. Et par få skæverter og rigtig mange rigtig fine billeder af mor og datter hver især og sammen. Lidt kun med maven i fokus og flest sådan bare en gravid kvinde.
Med fødsler ved man jo aldrig hvornår dagen er kommet. Måske når vi let flere gode billeder. Ingen kender dagen før solen er gået ned, og med babyer ved man ikke engang noget sikkert der.





3 kommentarer:

  1. Så smuk du er :-) Du udstråler en smuk aura.
    Der findes ikke meget mere smukt en højgravide!
    Ønsker dig held og lykke med fødslen og en stolt storesøster :-)

    SvarSlet
  2. Jeg takker for de smukke ord Maria. Sender dem videre, da det ikke er mig som er gravid, men min veninde. Jeg var fotografen og skal med til fødslen og er den kommende storesøsters gudmor.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine billeder, Stella!

    SvarSlet