torsdag den 13. august 2015

Endnu en uge.

En uge er næsten gået. En uge,møbler jeg uanset hvad jeg har foretaget mig, har holdt telefonen tæt til kroppen. Jeg venter på det magiske øjeblik, hvor jeg bliver kaldt ud til endnu en verdensborgere komme. Endnu har jeg det øjeblik tilgode. Tasken er pakket og jeg er klar. Formland må i år klare sig uden mig og det kan der blive andre som også må. 
Ugen var også dem, hvor jeg igen dansede hos min danselære, efter hendes velfortjente ferie. Og den uge, hvor jeg fik lagt min første prøve scene Make up. Hmmmm den slags løjer skal man lige vænne sig til. I samme anledning blev der skudt en foto serie med guld Make up og kostume. Og spørg lige, om jeg fik slettet mange fotos efterfølgende. Jeps det gjorde jeg. Jeg tåler dårligt billeder af mig selv og finder utallige fejl på kort tid. 
Ugen var også den, hvor jeg endelig fik lejlighed til, at se min søsters virkelig fine nye kolonihave med det sødeste hus. 
Og sidst men bestemt ikke mindst har jeg i ugens løb, lagt hånd på en del mennesker. Klienter som skal nurses inden den længe ventede ferie som vinker forude. Jeg trænger og jeg glæder mig.
Alt i alt en skøn og travl uge, hvor solen har været os venligt stemt og tomatplanterne er vokset endnu mere og ladet endnu et par tomater se dagens lys. 
Ugen er ikke slut, bare næsten i hus. I morgen er det fredag og start på weekend, med udsigt til flere gode ting. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar