søndag den 9. august 2015

Pludselig kan der ske en masse.

Sådan en søndag, hvor man tager tingene fra en ende af og arbejder sig målrettet gennem bunkerne, kan der pludselig ske en masse.
Jeg lagde voldsomt ud fra morgenstunden, med Claus Meyers rugbrødsdej og et andet brød på surdej. Nu kan de så stå og plutre et par dage før de skal bages. Alt med Claus Meyer tager tid og starter gerne med en surdej. Den slags er jeg helt med på, så nu er der udsigt til hele fire brød om et par dage.
En lille håndfuld gaver er pakket ind. Der er adskillige fødselsdage lige om hjørnet, så nu er jeg også klar på den front.
Dans øvede jeg nåde alene og med en lille opvisning for manden, som følger mine fremskridt. I morgen er det atter dansedag og jeg glæder mig ustyrligt til, at komme igang igen. 
Et par smykke idéer har ligget et stykke tid i mit baghoved og skvulpet rundt. Endelig fik jeg sat mig ned, og leget med materialerne igen og pludselig havde tre armbånd og et par sølvøreringe set dagens lys. Et armbånd af fineste silkebånd og to af gamle Indiske sarier, som ikke er klippet, men simpelt revet i længder. Øreringene er små og fine med en smuk grøn Opal. 
Lige om lidt skal de ligge på min shop på nettet og vente på den rigtige, som slet ikke kan leve uden et af mine smykker.
Min shop finder du ved et tryk her på siden lige ovre til højre. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar