fredag den 15. januar 2016

Jeg fik lige en god idé.

Her er der ikke langt fra tanke til handling. Jeg har lavet en stak kort, som jeg lægger rundt omkring og jeg har skrevet om mit tilbud på min hjemmeside www.engle-gaarden.dk.
Mit tilbud går ud på, at jeg kommer ud til mødregrupper, eller de kommer hjem til mig. Arrangementet er sprit GRATIS. I en lille times tid, viser jeg mødrene nogle lækre zoner og punkter, som de kan trykke og nusse på og dermed kurere eller stimulere deres babyer helt selv. 
Med små enkle tryk, kan man nemlig nå rigtig langt selv hjemme. 
Sådan noget med ondt i de små maver, uro, gylp, tandfrembrud, forkølelse og feber.
Til de lidt ældre børn, som er klar til, at kaste sig ud i dagplejen eller vuggestuen, har jeg fif og kneb, til en bedre(hurtigere) søvn, feber, snot, ondt i hals og ører, forstoppelse og lidt to til sjælen i en turbulent tid. 
Jeg glæder mig godt nok til, at se om nogen får lyst til et besøg. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar