lørdag den 16. januar 2016

Lørdag.

En hel lang dag med lektier af den gode slags. En masse ting fra hånden. Nyt udkast til brochure. Oprydning på hjemmesiden. Øvet noget dans. 
Sådan en dag, hvor jeg har lov til, at være stolt af mig selv.  
En masse grønt (og rødt) kogt og pureret til lækkert tilbehør til en torskefilet med urter og citron/flødesovs. Hvorfor er det stadig et problem for nogen, at nå seks stk grønt om dagen. For mig er det bare noget med, at blande og mikse og håbe det bedste. Som regel går det faktisk ret godt. 


Afsted med bare fødder ud i den nyfaldne sne. Jeg lover, det giver energi til kroppen. 


Og så lige slutte aftenen af med en tur i biffen. kollektivet af Thomas Vinterberg vækkede minder på rigtig mange måder hos mig. Rigtig gode emner han tager fat på. Eviggyldige hvor der mennesker samlet og hvor der er kærlighed. Tak fordi du spørger, jo tak, jeg har været der. Se den! 
Og så er det vist ellers bare weekend. Den hvor jeg nåede mere end jeg havde turdet håbe på. Man kan stadig overraske. Endda også stadig sig selv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar