søndag den 10. januar 2016

Og det blev meget værre/bedre.

Jeg startede jo morgenen(se tidligere indlæg) med det lækre nyreboost. Bare fødder i fugtig græs. 
Pludselig kom der også sne og så måtte jeg bare ud igen. Denne gang var det endnu federe. Det giver godt nok liv i undersåtterne.

Der var faktisk meget mere sne end det lige ser ud i tusmørket.
Bagefter varmede jeg mig indefra, med en powerjuice af de virkelig gode typer. Propfyldt med alt godt fra grønthandleren og en god stang ingefær. Sådan en sag gik lov til, at ledsage en helt forrygende ret. Vafler toppet med palmekål, forårsløg, avokado, varmrøget laks, creme fraiche med karry. En opskrift som er næsten den samme som den, som MADBANDITTEN (læs hendes blog) lavede den anden dag. 
Mine vafler ville bare ikke lade sig bage i mir vaffeljern, så her endte de som tykke pandekager, men det blev de ikke mindre lækre af. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar