lørdag den 16. januar 2016

Vil du mere om det jeg sysler med?

Endelig har jeg nemlig fået sat mig ned og tænkt grundigt over, hvad det der Energiterapi egentlig er for noget. Altså hvad min definition er på det og hvad det er man kan forvente, hvis man bestiller sådan en behandling hos mig. 
Du kan læse mere her www.engle-gaarden.dk,n. /21655422.
Jeg har ikke bare gået defineret Energiterapi på min hjemmeside. Jeg har simpelthen fået ryddet lidt op på siden. Det sker desværre alt for sjældent. Ret sjusket faktisk, men det er noget med, at jeg meget hellere vil lege med mine klienter og deres energier, end jeg gider sidde og skrive på en computer. Det første er jeg klart også bedre til. 
Nå men nu er det gjort. Jeg har fine nye kort med GRATIS tilbud til mødregrupper. Jeg har ny fin prisliste og nye priser. Om kort tid håber jeg også, at jeg kan præsentere en fin ny brochure. Det kræver dog først og fremmest, at jeg sætter mig ned og laver udkastet til den og ikke bliver ved med, at finde på en masse andre og sjovere opgaver. 
1-2-3 Sæt igang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar