fredag den 12. februar 2016

En laaaang dag med alt det bedste.

Tidligt op og afsted til skolebænken igen. Jamen altså, det hold der er i tet mindre en forrygende. Hver eneste ene, og sammen bliver det virkelig fedt og rigtig sjovt. Der snakkes rigtig meget og grines sygt meget på det hold. Men der køres også undervisning ind i store mængder. Og der arbejdes i praksis, så energierne kører både i luften og i kroppen. 
Nye teknikker og masser af viden er føjet til lageret igen. 
Direkte fra skolen, kørte jeg til den fire års fødselsdag. Fire år er en magisk alder. Det er her det sker. Alt er muligt og alt er igang. Jeg elsker den alder og jeg elsker den pige. Farmors lille engel med det store hjerte. En smuk pige med et stort og smukt hjerte. 
Gaven fra os var, som hun selv sagde, helt perfekt. 


Til gengæld gik jeg hænder af hende. Det store hit for tiden. Tegne om en hånd og klippe den ud. 


En travl uge, et par lærerige dage og en skøn fredag med den lille darling er slut. 
Jeg er brugt og fyldt og træt. Weekenden hvisker forude og jeg er ret klar til at geare ned. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar