torsdag den 11. februar 2016

Endnu en lækker skoledag.

Den der energiterapi uddannelse er et projekt, som man meget nemt vænner sig til. En fantastisk lækker vane og input i mit arbejdsliv. Her bliver jeg fyldt op med energi og positiv stemning. Her findes ikke fnidder, smålighed og misundelse. Her er alle i fokus, her skal vi alle trives og det er alles ansvar, alle bakker op om hinanden og alle giver kærlige skub til de andre. Alle må gerne vokse i deres egen retning og i det tempo som passer til dem. Kæft det er fedt. Den slags vokser man af som menneske. Den slags giver øget mod og lyst og energi og gå på mod. 
Lige nu kører vi på med akupressur. En opfrisker for mig, nyt for andre, hvilket ikke betyder noget, da der som sagt er plads til alles individuelle tempo. Og så leger vi med cupper. Den skønneste måde at få en virkelig løsnende massage på. Prøv det lige en dag. Lov lige dig selv det. Det lyder skørt og lidt slemt, men det er bare lækkert og afspændende og udrensende i en grad som de færreste før har prøvet. 
Armen jeg intet mindre end elsker det miljø. 
Hvorfor var mit livs folkeskole aldrig sådan ?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar