fredag den 5. februar 2016

Formland. Same, same.

Drog ellers afsted hjemme fra med store forventninger sammen med Niecen. Jeg elsker at følge boligens trends to gange om året på messen. Om sommeren køber jeg ind på jule messen og om vinteren ser jeg på sommerens nyheder til boligen. 
Men shit, der er langt mellem snapsene efterhånden. Messen skrumper for hvert år. Besøgstallet virker ikke overvældende og nyheder er der nærmest intet af. Finanskrisen har på en eller anden måde stadig tag i kreativiteten og modet yil,mat springe ud og slåmud med armene. Selv de små opcommings stande, er tro kopier af det, som findes allerede ude i den virkelige verden. Det er sgu da trist på en eller anden måde. 
Synd for Formland, synd for alle dem som gør et stort arbejde, synd for alle dem som ikke tør og synd for os andre, som ikke får lov at se, hvad der sker når nogen tør flyve også lidt højere end vingerne måske bærer. 
Jeg savner den gode gamle Formland, hvor man spændt ankom for, at se hvad pokker der nu var fundet på. Hvilken farve vi nu skulle springe ud i. Hvilken vinkel vi også kunne sætte hatten på. Lige nu er alt same same og på den måde også same shit. 
Selv maden var totalt uoriginal. Tenderende til det kedelige med et lille drys vovet grøn the på. 
Gab siger jeg bare. Som vegetar og gluten fornægter, valgte jeg en latte med dadelkugle og en rawsnack til som frokost. Hvilket iøvrigt smagte virkelig godt.
Overrask mig lige næste gang vi ses kære Formland. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar