torsdag den 25. februar 2016

Når der virkelig er tale om løse ender.

Jeg mangler garn. Altså ok, det gør jeg jo ikke som sådan, men jeg mangler garn til mit kæmpe tæppe projekt. Håber min pusher har åben i morgen, så jeg kan tanke op. De sidste dag, har jeg så hæftet ender og halløj, dem var der mange af. Den sidste er netop hæftet. 
Hvad gør man af alle de løse ender? Mange går den lige vej til papirkurven med dem. Gør det ikke! De kan simpelthen bruges til så mange sjove ting. For eksempel som fuld i bamser ol. Ren lækker uld. Blødt og bevægeligt. Bliver ikke bedre. For mit eget vedkommende, binder jeg knuder,mig samler alle ender til en lang tråd, som vindes op til et nøgle. Det nøgle har jeg planer med, som jeg nok skal vise frem når den tid kommer. Det bliver fint og festligt, det kan jeg love allerede nu. 

Her er bare høsten fra aftenens nyheder, hvor det er rart at have noget fornuftigt at foretage sig, mens man hører om en, i mine øjne, totalt utroværdig, ikke bare miljøminister, men hel regering og helt sikkert statsminister. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar