onsdag den 17. februar 2016

Personal shopper.

Jeg er ikke den store haj til indkøb af tøj. Sådan et sted som H&M kvæler mig nærmest allerede i døren. Alt det tøj i store mængder, gør mig blind for den enkelte vare. Jeg bliver træt og orker ikke at tage stilling. Jeg vil aller helst bare ud. 
I går var jo den store hygge dag med barnebarn i Ejbjerg. Fjorten år, dikterer H&M og med hende ved min side, ser jeg pludselig noget tøj, som da vist godt kunne være en mulighed. Jamen for pokker altså. En fyldt pose med tøj, til både hende og mig, for tusind kroner, det må da vist betragtes som en succes. Toppe, bluser, skjorter og en ret sprød lille blondekjole til hende. Så det kan altså lade sig gøre. 
I dag skal der ro på. Ro som i SPA. Spa på Rømø. Sådan et sted,maver man kan bruge en helt lang dag i bikini, og kun tænke på, hvor længe man gider ligge i det ene eller andet bassin eller sauna eller.......
Barnebarnets søde mor og jeg. Bare sådan hele dagen. Og senere ud at spise med et par af de friske Ribe damer. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar