mandag den 15. februar 2016

Så blev det min tur.

I sidste uge, var manden og "den lille" på skiferie. Jeg var hjemme og knoklede igennem. Nu er det så min tur. Ferien er skudt igang med køreturen i smuk høj sol hele vejen til Ribe. 
Nu skal hende den smukke med de lange ben hentes af sin farmor og så skal der hygges. 
Der er flere ting på programmet, men helt sikkert er det også, at ugen skal indeholde nogle seriøse gode gåture,møbler mit hoved bliver blæst igennem og tømt og mine arme skal holde lidt ferie. 
Der er lige et par damer som skal på briksen. Der er noget med en hel lang Spa dag, noget mega hygge spisning med dejlige damer, en masse garn som der skal leges med og som sagt, bare ferie. 
Jeg vil slippe bekymringer og tanker, bare holde ferie for både hoved og sjæl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar