onsdag den 24. februar 2016

SOCK IT BABY.

Nyt garn i huset. Lækkert strømpegarn med fuld skrald på farverne fra Garnudsalg.dk. 
Potentiale for sokker til alle. Farverigesokker efter den nye opskrift fra Tusindfryd. Hælen som måske går hen og bliver min yndling. I min optik, kan man lige så godt give hjemmegjorte sokker fuld fokus. Jamen det fortjener de sgu da. Derfor er der jo ingen grund til,mat sløre med grå og sorte farver, altså med mindre, at man supplerer med knald på feks hæl og tå. Det gør jeg glad og gerne. Folk må altså gerne se, at jeg har gjort det hele selv. Og så tror jeg på, at man bliver grund glad af farverige sokker. De giver kulør glæde til kroppens grundenergi og den livsvigtige jordforbindelse. Er du på gave med mig, jamen så forvent roligt, mørk brune sokker med pang på hæl og snude. 
Garnet hedder iøvrigt SOCK It og er på tilbud lige nu. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar