tirsdag den 16. februar 2016

Trøst til småbørns forældrer.

Hvis i sidder lige nu, med skrigende kolikbaby, gylp ned af den fine bluse, syge børn i flæng, ferierende børn som kun vil slås hele dagen, jamen kan jeg så ikke trøste med, at alt har sin tid. Pludselig er de samme unger voksne og en dag kaster også de små æg, som klækkes og bliver dine børnebørn. Lige nu er jeg sammen med den ældste af mine i det lille happy hus i Ribe. 
Gæt hvem som lavede og servere morgenmad. Jeps, hende. Næste femten år, sød som bare pokker og altså nu en, som laver morgenmad til sin farmor. 


Bagefter fik hun til gengæld en lang behandling med cuppings, akupressur og zoneterapi. 
Om lidt kaster vi os ud i strålende solskins dag og vil indtage Esbjerg. Vi vil ose, vi vil drikke kaffe og varm cacao og vi vil spise på lækker café. En skøn feriedag i det skønneste vejr. 
Og i går, var jeg så heldig, at jeg fik en fin tegning af hendes lillesøster. Mig og lillesøster. Se lige hvor glade vi er, måske fordi, vi endelig begge har den fedeste hårdag. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar