fredag den 11. marts 2016

Alle snakker om det.

Så kom den skønneste dejlige forårsdag. Den første rigtige af sin slags. Alle jeg har mødt i dag talte om  vejret, om solen, om lyset, om hvad det gør for vores humør og om alt det, som de ville lave. 
Mange har have planer, nogen ville ud og drikke kaffe i en lun krog og nogen skulle pudse vinduer. 
Åhhh hvor var den dag både ventet og tiltrængt. 
Jeg ser for mig, en sølvbryllups morgen i sol og milde temperaturer. Noget tyder på at det bliver sådan, men det er stadig Danmark vi bor i. Vi tager lige en dag ad gangen. 
Og så har jeg fået brev. Et af de mere finurlige. Sendt af en som nok kan vente et æg, for de prikker der, siger mig ikke lige noget. Men flot er det. Lavet af en som helt sikkert går ind for perler og pallietter. 
Men ok, det er der jo så mange der gør. 
Gækkebrevet hører foråret til. Så hey du skønne årstid. Du er noget så velkommen.,


Ingen kommentarer:

Send en kommentar