torsdag den 24. marts 2016

Husk at smage din egen medicin.

Det er jo ikke alle som er lige begejstrede for cuppings som andre. Hende "den lille sviger" kan godt hyle lidt på, men det hør hun såmænd for det meste af mine behandlinger. Ikke fordi hun er mere pivet end andre, men fordi hun reelt er ret udfordret, så hun er mere sensibel end mange. 
Selv nærmest elsker jeg de cupper der. Men jeg kan jo af gode grund Rikke selv suge dem fast i nakken på mig selv. 
I dag gav manden lige en kærlig hånd og jeg nød behandlingen sammen med en god gang healing i en lille halv time. 
Jeg har et ældgammelt piskesmæld. Et som har givet kroniske skader, arbejdsevne tab og nedsættelse af kroppens funktionsevner. Jeg var en af de første som fik en pæn erstatning, men tror du selv på, at man kan erstatte sin fulde funktionsevne med penge? Nej vel? Glem det. 
I det daglige klarer jeg mig fint, da jeg er selvstændig og langt hen ad vejen tilrettelægg efter hvad jeg evner. Men min oprindelige uddannelse kommer jeg næppe til at virke i igen. 
Sidst jeg var til yoga, opdagede jeg hvor udfordret min nakke er lige for tiden. Alt som i kludrede lidt bagoverrbøj med nakken, eller stå på hovedet eller rulle med hovedet gav omgående kvalme og svimmelhed. 
I går fik jeg akupunktur som straks løste op i nakkens bevægelighed og fjernede kvalmen, men efterlod en masse ømhed. Nu arbejder jeg selv videre med healing og cuppings og er allerede kommet et stykke længere. Jeg kan igen lægge nakken helt tilbage, rulle nogenlunde med hovedet og i kort tid stå i klovnen/på hovedet. Ret vildt så hurtigt den rette behandling kan gøre små fine mirakler. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar