torsdag den 3. marts 2016

Når alle ender er løse.

Jeg glæder mig til, at jeg en gang når der til, at jeg kan præsentere den forestående begivenhed for jer. Noget som fylder meget i mit liv lige nu. Noget med kærlighed og noget med fest og sjov. Men altså lige nu, ser verden ud, som et stort bundt af løse ender, som har meget svært ve at samle sig. Hver gang noget lykkes, rykkes nye ender fra hinanden. Korthuset er lige nu ikke bare væltet. Nej, det ligger simpelthen under jorden. Lige nu findes begivenheden næsten slet ikke. Derfor er jeg hemmelighedsfuld. Ikke bare for at være hemmelig, men simpelthen fordi, der ikke er meget at skrive om og det der er, ændrer sig hurtigere end jeg kan nå at skrive om det. 
I dag vil jeg lade dans blæse mit hoved og krop igennem. Jeg må lade op og koble fra, inden jeg smelter helt ned. Jeg er igang med den sjoveste koreografi længe. Den er svær, men ser sjov og let ud. Virkelig noget med glimt i øjet. Gipsy style. Der bliver gang i gaden. Men nøjjjj der skal øves, og det gør jeg så i dag. Ind til min lærer og fyldes op med nye mooves og idéer.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar