lørdag den 5. marts 2016

Nu vender verden ret igen.

Der er skabt orden igen. Brikkerne er igen på plads, måske endda på bedre plads. Den forestående begivenhed spiller lige nu. Jeg kan trække vejret og overlade ting til mennesker som kan sit kram. 
Derfor kunne jeg helt roligt nyde min danse lørdag. Tre timer i streg på højt niveau. Virkelig intensiv undervisning. Hammer svært og hammer sjovt. Det bliver så fint. Glæd dig til den sidste weekend i august, hvor jeg/vi danser fine nye danse på KULTURHAVN. 
Jeg har gang i op til flere danse lige for tiden. Den ene finere end den anden. 
Et af projekterne øves hver dag og indkluderer disse sko


Vaske ægte dansesko. Dem øves der flittigt i og i dag fortsatte jeg med også at tage en mavedans med manden. Han er frisk på det meste og altid klar til dans. 
Jeg læner mig roligt tilbage og nyder min weekend, som også skal indeholde en masse dejlige damer med en hulens masse garn i morgen. Så skal der nørkles og snakkes og og og. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar