mandag den 28. marts 2016

Vi har været på landet.

Niecen gav kaffe og det er altid en køretur værd.
Det mindede mig lige om, hvad det var jeg ikke har nået at få lavet. Energikugler! Det er hvad de hedder her i huset. Hos Niecen hedder de nok noget andet. Det er mest et spørgsmål om lyst til form og hvad skuffer og skabe ligger inde med. Jeg må vist bare igang. Længe siden og der er købt ind.
Hun havde nye spirer i potterne og en imponerende hane i hønsegården.





Dem tog jeg bare billeder af. Men i shoppen (www. Kjær&Schmeling), var der små nye clutchs. Denne gang med hendes eget tryk og NEJ, rigtig gættet, dem kunne jeg ikke klare mig med et billede af. Nu er denne lille, ok så lille er den jo heller ikke, lækkermås min.




Vel hjemme igen, har jeg lige nået et par sting mere på mit dansebælte og er begyndt på noget påsyning af bånd på den lilla body. Lige der bruger jeg altså maskineriet. Så tæt kommer publikum jo ikke, at den slags kan genere nogen. Og Hey, min mormor er for længst gået bort og mon ikke hun var den sidste, hvis tid ikke var for kostbar til, at gide glo på andres vrangsider?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar