tirsdag den 5. april 2016

Besøg af den lille hønseejer.

Niecen, hende med de at for lækre skindsager (Kjær&Schmeling) og hendes lille søde søn, kom på hyggevisit i dag.
Jeg diskede op med frokost


og de diskede op med tidlig fødselsdagsgave fra egen hånd.


Den fedeste lille pung, i forårsgrøn. jamen for pokker altså. Det er fetrhånden ikke småting jeg har fra den kunstners hånd. Uden at overdrive, kan jeg sige, at jeg elsker hver en ting. Skind og læder sagerne bliver kun mere og mere lækre i brug.


Ret ens vil mange mene, men de kender så ikke drengens far. Ham ligner han nemlig også ret så meget.


 Og også her blev jeg forkælet med en tegning.




Lille Peter Edderkop fik lige et par gange og der blev spidset både øjne og ører.


 Farvel og tak for denne gang og tak for de fine gaver.


 Og når gæsten er af Niecens slags, kan man nemt lige lave et par Pomponer også, mens man drikker kaffe og sludrer om nye planer, tanker og idéer. Vi er begge mennesker af den kreative type og begge typer, som altid har nye idéer i hovedet. Altid en fornøjelse at vende planer med hende. Vi tænker langt hen ad vejen ret ens.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar