fredag den 1. april 2016

Dagen der gik og virkelig fede lamper.

Efter en torsdag, som startede med halvanden times yoga med focus på ben, to dansetimer, hvor man er meget på tæer, og to timers rask gang i den smukke lune forårssol, ja så mærker man sine ben. Jeg valgte at gå den længste vej fra Nørrebro til Østerbro. Vejret var smukt og mildt og det skulle udnyttes. 
Først hentede jeg lige en god levering af glutenfrie brød hos det lækreste lille bageri FEEL GOOD BACERY http://feelgoodbakery.tictail.com, hvor der altid er plads til den særligt gode betjening og fokus på kunden og dennes behov. Jeg intet mindre end elsker det lille sted. Kommer der ikke ofte, da jeg køber stort ind når jeg er der og fryseren passer godt på sagerne. 


I mine mellemtimer gik jeg så til Ødterbro. Fik mig en latte og en glutenfri bolle hos et lille bageri som havde sådan nogle boller blandt det almindelige udbud og serverede kaffe i butikken. 
Og  afsted til Slagelsesgade. Ind til min yndlings krea pusher HUSFLID http://husflid-kbh.dk. 
Stedet som er holdt i god lækker retrostil, med alt hvad et kreahjerte kan begære og faktisk mere til. Og ejeren Rikke er så kreativ og fyldt med gif og tricks og fiduser, at de nærmest vælter ud af hendes ærmer. Hende kommer man hurtigt på fornavn med. Tror ikke man i den butik kan spørge for dumt eller om noget for småt. Her vises, tegnes og fortælles meget gerne. Lidt nyt til fremstilling af crepeblomster og lidt andet guf kom med mig hjem. 


I dag er det fredag. En rigtig kold en, da en eller anden blæser sag var stået af på fyret, så vi vågnede op til is med is på og kold vand. Så kolde omgivelser kan jeg ikke byde afklædte klienter, så det endte med en fridag til mig. Fint nok, så kunne jeg rigtig hundse rundt med elektrikeren, som kom og monterede en sølvbryllupsgave. Et par über lækre lamper, drejet, monteret og designet af ingen ringere end niecens mand. Wauuuu for en gave siger jeg bare. Se mere her http://kjrschmeling.bigcartel.com
Hvor både niecen og manden viser lækre sager frem. Alt af egen hånd og design. Dygtige folk. 



Nu sat op og monteret med dæmpere og hele hejset. 
Drt er fredag og weekenden er skudt igang. Håber alle får en dejlig én af slagsen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar