onsdag den 6. april 2016

Gratis tilbud til Mødregrupper.

Det er stadig gratis, men det bliver det ikke ved med, så skynd jer lidt, hvis i skal have en dag med tips og tricks.
Mødregruppen som var på besøg i dag, var bitte lille, men skønne mødre og lækre babyer. 
På puder på gulvet, sad vi med de små basser, og gennemgik de magiske punkter, som er dem jeg deler ud af til mødrene. Nu er de selv i stand til, at hjælpe deres unger når maven driller, uroen bliver for stor, søvnen ikke vil indfinde sig eller de seje tænder giver smerter. Jeg var rigtig godt tilfreds med  dagen og mødrene lød også glade og syntes de havde lært en masse. Babyerne? Jamen de hyggede sig vist bare og ser frem til den gode massage og dejlige kneb mor har lært. Jeg elsker mit job og den slags arbejde her er virkelig sjovt og givende også for mig. Jeg bliver udfordret på min viden og talenter og bliver selv skarpere for hver gang, men nej, det gratis stopper som sagt. Opgaven er større, også i arbejdstid, end man  jeg lige troede. Derfor kommer der snart et symbolsk beløb på pr mor/baby. Men som sagt, er det et totalt Happy Happy job, med lutter smil og glade ansigter.





Og så havde de søde mødre købt den fineste gave til mig.


Og pludselig havde eftermiddagens klient også lige en gave med. For pokker da, hvor de forkæler mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar