fredag den 15. april 2016

Masser af grin og fyraftensdans.

Endnu en dag med masser af zoneterapi. Endnu en dag med masser af grin, gags og løjer. Men også dagen, hvor der var stemning for mere mavedans. De har smag for det og knokler på. Normalt er der ikke mange som rykker, når jeg lige forslår en lille dans, men de her kvinder er sultne på at danse og lære og der skal rystes alt hvad der kan rystes. De er simpelthen nogle af de sjoveste kvinder jeg længe har mødt. Og så så mange på én gang. Man bliver jo, som jeg skrev om i går, ramt af en hammer i nakken på et tidspunkt efter så meget ny viden og så meget behandling på en dag. Pludselig kokser hjernen. Og så er det jo fantastisk, at jeg begge dage, havde lækker dans at stresse af til bagefter. I går var det Burn Out og i dag var det Fyraftensdans på en anden skole end der, hvor jeg sædvanligvis går. En anden lærer, et andet lokale, andet musik og andre instruktioner, kan allerede sætte hjernen på arbejde. I dag var en af teknikerne bla, at dreje den ene hofte omkring en flad vindrue. Se det billede for dig og gør det. Ok, så var intentionen med Fyraftensdans opnået gor mit vedkommende. Hjernen var tømt for dagens zoner og stress over, om jeg nu kan huske alle de zoner og tækkefølger og hvad der kurerer hvad. Pludselig var al fokus rettet mod den ene hofte, som selvfølgelig ikke kunne rokkes i den rigtige retning. Efter sådan en times dans var jeg tømt og klar til weekend. Altså bortset fra, at min hjerne og stolthed nægter, at have siddende på mig, at jeg ikke kan få drejet den hofte, så jeg brugte lige en time på at få kroppen til, at makke ret. Midt under sengetøjs skift var den der pludselig. Og  var jeg for alvor klar til weekend. 
En weekend som starter med...........rigtig gættet.....dans
Måske en weekend, hvor jeg kan lufte de nye øreringe fra Pastel&Neon. Pink hjerter med dot. Bare vent og se. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar