torsdag den 14. april 2016

Når hammeren falder tungt og nådesløst.

Sådan en dag, hvor man springer ud af sengen meget tidligt og drøner mod København, møder man pludselig en hammer, som banker virkelig hårdt mod ens baghoved. 
Jeg var tidligt afsted. På lette fjed og med glædesbobler i maven. Jeg elsker det hold jeg tager uddannelse med. Lutter sjove kvinder. Der bliver virkelig grinet meget. Seriøst meget. Der bliver også delt meget alvorlige ting og vendt mange faglige emner. Men som sagt, bliver der grinet virkelig meget på vores hold. Tro mig. 
Men der bliver også arbejdet. Der bliver talt teori, men der bliver også arbejdet på hinanden. Det lyder jo meget lækkert ik? Sådan at få Kraniosakralterapi en hel lang dag. Men ok, der bliver også rodet og famlet og leget og afprøvet og det hele er jo altså energi. Der bliver rokkeret rundt på energier, så man godt kan føle sig en smule rundt på gulvet til sidst. Det sted er jo vores legeplads. Vi kan fjumre og rode, som vi jo ikke kan på betalende klienter naturligvis. 
Pludselig falder hammeren. Sidst på dagen er energien ved at være brugt.
Det afholdt dog ikke mig fra, at tage en times kæk Burn Out m både stok og slør. Men  er jeg stort set også færdig. I morgen tager vi en omgang til. Jeg glæder mig igen som altid. Ind og lære mere og ind og grine. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar